onsdag 3 december 2014

25 år mitt i trädgårdslivet


Snart är det jubileum och jag inser att tiden och livet går vidare, och 
att det har hänt otroligt mycket i mitt trädgårdsliv under 25 år.


Nästa år 2015 firar jag 25 år mitt i trädgårdslivet, självklart blir det ett 
jubileumsföredrag med de bästa historierna från de gågna åren. 


Vackra växter, fina samplanteringar och glömda misslyckanden.


Sedan 1997 har jag rest land och rike runt och hållt otroligt
många föredrag, pratat om liv och trädgård. 


Välkommen att boka: hannu.sarenstrom@gmail.com

10 kommentarer:

Anna-Karin Rickardsson sa...

Det blir till att åka till Kinnekulle när du har öppen trädgård i vår. Måste bara se din trädgård i verkligheten.

Hannu på Langeland sa...

Välkommen. :)

Hannele på Hisingen sa...

Ungefär lika länge som jag ♥
Eller räknas liten balkong med 7 meter kryddor!?

NinaVästerplana sa...

Kära nån vad tiden går... tycker det inte var länge sen alls som jag såg en pöjk ligga o rota i en av mina favoritträdgårdar...
Ha´t himla gôrgôtt även nästa 25årsperiod
Nina

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Fantastiskt! Och vackert!
Kommer också gärna på ett besök om vi lyckas vara nere vid rätt tidpunkt.

Hälsningar Ewa :)

Hannu på Langeland sa...

Ha ha Nina tiden går, var du i min gamla trädgård?

Hon som talar med blommor sa...

Kul att du uppmärksammar ditt trädgårdsliv så. Fint tycker jag. Och vilka härliga sommarbilder i detta inlägg. Efter att ha sett dem känns det mycket bättre, jag har en riktig skitdag idag och då kan sådant göra underverk för humöret. Tack för det. /Carolin

Hannu på Langeland sa...

Härligt om mina bilder gör skillnad och förvandlar skitdagen till något bättre, topp det! :)

Hon som talar med blommor sa...

Ja, trädgårdar har en märklig förmåga att kunna få en på bättre humör. Särskilt din tror jag. Det är en speciell känsla i dina foton. Fint. /Carolin

Hannu på Langeland sa...

Tack Carolin, så roligt. :)