onsdag 5 juli 2017

Sista Mathelgerna på Kinnekulle är nu fullbokade.


Det är många som har varit här och lagat mat genom åren 
och det har varit lika roligt varje gång, men i september
säljer jag huset och börjar på en ny trädgård.


Men innan dess hinner jag med två Mathelger, det är
många som har frågat och jag har inte hunnit innan i år.


12-13 augusti grill, marinader och goda röror och grönt till det.  
Har vi otur med vädret blir det grillpanna och ugn som gäller.

9-10 september vegetariskt med härlig italiensk inspiration.

Som vanligt ses vi här på lördagen kl 13, jag har
fixat något litet som motar er hunger men inte gör er mätta.
Vi bekantar oss en stund och sedan lagar vi mat så länge vi orkar.
Söndag brukar vara ffrukost kl 10, eller tidigare om ni vill.
Vi lagar en härligt lunch och är klara ca kl 15-16.

Kostnad 2 300:- inklusive allt förutom boende och resa.
Förslag på boende hittar du i högerspalten, till Falkängen
är det promenadavstånd ca 1,5 km.

Välkommen med din anmälan till: hannu.sarenstrom@gmail.com
Du måste rubricera ditt mail med grill eller vegetariskt, annars
hittar jag det inte i flödet. Jag återkommer med faktura när det
närmar sig, detta blir jättekul. Hannu

Bilder från tidigare Mathelger hittar du här.



Inga kommentarer: